محصولات بیز

بازاریابان ایرانیان زمین

محصولات بیز

بازاریابان ایرانیان زمین

محصولات بیز

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین که به اختصار ©BIZ نامیده می شود، با هدف اعتلای فرهنگ بازاریابی شبکه ای در ایران پا به عرصه وجود گذاشته و تمام تلاش و کوشش خود را در اجرای این امر مهم انجام خواهد داد. صنعت بازاریابی شبکه ای که بعد از گذشت بیش از یک دهه در کشور ما بعد از بومی سازی توانست جایگاه قانونی خود را پیدا کند، اکنون به عنوان یکی از قدرتمند ترین روش های فروش در ایران شناخته می شود که می تواند در آینده ای نزدیک الگوی فروش بسیاری از شرکت ها گردد ، در این راستا می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به بیکاری در نسل جوان را برطرف نموده و اشتغالزایی انجام دهد. شرکت ©BIZاز طرح بازاریابی پیشرفته ای بهره برده که این طرح یکی از استاندارد ترین و بهترین روش های فروش در صنعت بازاریابی شبکه ای می باشد و در آن تمام استانداردها و معیارهای مورد ارزیابی توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت و نهادهای ذیربط که در صنعت بازاریابی شبکه ای در ایران وجود دارد، مورد عمل قرار گرفته است ، شرکت ©BIZ به صورت مستقیم زیر نظر کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای وزارت صنعت ، معدن و تجارت فعالیت می نماید.

فعالیت شرکت ©BIZ معرفی و ارایه کالاها و خدمات معتبر در سبد فروش شرکت توسط بازاریابان و اعضای خود در قالب یک طرح درآمدزایی چند سطحی به مشتریان و مصرف کنندگان خود در سرتاسر ایران عزیز می باشد.
خاص بودن و بی همتا بودن محصولات شرکت به دلیل کیفیت بالا و تکنولوژی مورد استفاده در تولید و نوع خدمت رسانی آن که بصورت اختصاصی در اختیار شرکت قرار گرفته و عدم قابلیت کپی برداری از آنها که تحت قوانین کپی رایت بین المللی قرار دارد و همچنین ساختار درآمدزایی منحصر بفرد©BIZ این امکان را برای هر فردی ایجاد میکند تا به کسب درآمد سالم از طریق بازاریابی این محصولات بپردازد.

اُلویت اول مردم در جوامع صنعتی امروز، بهداشت و سلامتی جسم و روان بوده و هرچه تکنولوژی پیشرفت کند مضرات و آلودگیهای ناشی از آن بیشتر شده و این نیاز بیشتر احساس می شود، ما تلاش خود را خواهیم نمودتا سهم ما از بازار هدف با رشد روز افزونی روبرو گردد و بتوانیم سهم قابل توجهی از بازاریابی شبکه ای در ایران را در اختیار بگیریم.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

کاتالوگ محصولات بیز Biz

کاتالوگ محصولات بیز (بازاریابان ایرانیان زمین) دارای تمامی محصولات و عکس های جدید می باشد و آخرین محصولات اضافه شده در سبد کالایی سایت و بیز شاپ در این کاتالوگ موجود می باشد. شما می توانید با استفاده از این کاتالوگ محصولات شرکت را به بازاریابان جدید یا مشتریان معرفی کنید. این کاتالوگ با استفاده از نظرسنجی بازاریابان شرکت طراحی و چاپ شده است و از کیفیت چاپ و طراحی بالایی برخوردار است.

توجه : تیم هایی که کاتالوگ به تعداد بالا نیاز دارند با پشتیبانی تماس بگیرند.

سایز A4 – کاغذ گلاسه – 56 صفحه

لیست محصولات کاتالوگ :

  • محصولات بهداشتی : بیز – لاریکیت – چائو لیدی – پرفکتا – عطرینه – دالی – Qwix
  • محصولات آرایشی : ویبو – پرفکتا – کژال (به صورت الکترونیکی)
  • محصولات مد و زیبایی : میلانو – لاریکیت – بیز – کامیلو – تراست – OAKLEY
  • محصولات غذایی : گوزل – دکتر بین – دکتر بیز – تیمن
  • محصولات منسوجات : بیز – ترک آز
  • محصولات خانگی : بیز – ایزی ول و …
  • محصولات شوینده : نانوسان – بیز – دالی – LYNX


کاتالوگ محصولات بیز (نسخه ۱۳۹۸)

کاتالوگ محصولات بیز (بازاریابان ایرانیان زمین) دارای تمامی محصولات و عکس‌های جدید می‌باشد و آخرین محصولات اضافه شده در سبد کالایی در این کاتالوگ موجود می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این کاتالوگ محصولات بیز را به بازاریابان جدید یا مشتریان معرفی کنید.

این کاتالوگ با استفاده از نظرسنجی بازاریابان شرکت طراحی و چاپ شده است و از کیفیت چاپ و طراحی بالایی برخوردار است.

بازاریابی شبکه ای ، کسب و کاری میلیون دلاری است و شما باید در کسب و کار خود از ابزار مناسبی استفاده کنید. یکی از این ابزار مناسب کاتالوگ معرفی محصولات بیز و شرکت شما است.

 

کاتالوگ محصولات بیز biz

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ به مجموعه گردآوری شده از محصولات یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت یا یک موسسه با ریزترین اطلاعات مورد نیاز برای فروشنده یا واسطه آن کالا یا خدمات گفته می‌شود.

چرا کاتالوگ ؟؟؟

۱- کار ما بازاریابی می‌باشد و یک بازاریاب باید نمونه محصول یا کاتالوگ محصول را با قیمت، مشخصات، توضیحات و… را بداند و آن را همراه داشته باشد. به دلیل تنوع محصولی بسیار بالای محصولات بیز در اختیار داشتن تمامی محصولات هم جای بسیار می‌گیرد و هم جا به جایی آن سخت است.

در ضمن کسانی که عضو جدید شرکت می‌باشند نمی‌توانند همه محصولات را در ویترین خود داشته باشند، در نتیجه با در اختیار داشتن کاتالوگ محصولات می‌توانند تمامی محصولات را به صورت تصویری و با اطلاعات و مشخصات کامل که در کاتالوگ به چاپ رسیده است، مشتریان بیشتر جذب کرده و فروش بیشتری داشته باشند.

۲- بازاریابان هر بار که محصولی را می‌خواهند معرفی کنند می‌توانند با مرور کاتالوگ اطلاعات خود را کامل کنند و حتی آنرا حفظ نمایند.

۳- داشتن کاتالوگی زیبا، شکیل، کلاسیک و حرفه‌ای می‌تواند اعتماد به نفس بازاریاب را افزایش دهد.

۴- کاتالوگ همیشه در دسترس است، اما کار اصلی ما به صورت شبکه ای (بازاریابی اینترنتی) می‌باشد که شاید دسترسی به شبکه امکان پذیر نباشد.

۵- آن را می‌توان در اختیار بازار گرم خود گذاشته تا هر زمان که می‌خواهند آنرا مطالعه نموده وبه ما سفارش دقیق دهند.

۶- مشتریان احتمالی که در بازار گرم ما هستند نیز افزایش می‌یابند و در نتیجه خود آنها کنجکاو شده و به شبکه (زیر مجموعه ) ما می‌پیوندند.

۷- جلب توجه کرده و کنجکاو سازی می‌کند.

نکات :

۱- در  این نسخه کاتالوگ محصولات بیز تمام محصولات حاضر در سبد کالایی سایت و بیز شاپ موجود می‌باشد و محصولات جدید اضافه شده است.

۲- تمامی محصولات به صورت دسته بندی و دارای تصاویر واضح در کاتالوگ محصولات بیز موجود می‌باشند.

۳- محصولاتی که شارژ نمی‌شوند یا حذف شده‌اند در کاتالوگ محصولات بیز موجود نمی‌باشد.

۴- به دلیل هزینه حمل و نقل سفارشات محصولات بیز و محاسبه قیمت توسط بازاریاب هیچ کدام از محصولات درون کاتالوگ قیمت ندارند.

۵- به دلیل افزایش مدل‌های ساعت مچی و کالای خواب و شارژ نشدن مدل‌‎های قبلی آخرین نمونه‌های این محصولات در کاتالوگ محصولات بیز موجود است.

۶- شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اینستگرام یا تماس با آی دی تلگرام MLMSTUDY از واحد پشتیبانی کمک بگیرید و از آخرین اخبار مطلع شوید.

۷- به دلیل زیاد بودن محصولات و تنوع آنها تیم MLMSTUDY به خریداران قبلی پیشنهاد می‌کند این نسخه کاتالوگ را خریداری کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی